INGREDIËNTEN VOOR EEN GOED VERHAAL

Oren, ogen en veel vertrouwen
Als ik een goed verhaal te pakken heb, dan stralen de ogen van de verteller. Dan spreekt passie. En om die sprankeling te voorschijn te krijgen zijn goede vraagtechnieken nodig, empathie en een scherp luisterend oor.

Schrijftechniek
Voor artikelen, webteksten, persberichten, nieuwsberichten… Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een schrijftechniek voor. Ik kan ze dromen. Achterstevoren. Laat mij maar schrijven.

De juiste zoekwoorden
Hoe leest je bezoeker je website? Nou, hij leest niet. Hij scant. Voeten Communicatie maakt het jou en je bezoeker graag gemakkelijk. Met de juiste zoekwoorden schrijf ik vindbare webteksten die ook nog eens lekker lezen.

Storytelling

Een Thaise levensverzekeraar maakte deze commercial, je vindt het mooi of juist niet. Toch doet storytelling haar werk. Je wordt meegenomen naar een setting, voelt al dan niet verschillende emoties. Je onthoudt het verhaal, je onthoudt het gevoel en je onthoudt de verzekeraar in combinatie met het gevoel. Verhalen maken indruk, je slaat ze op. Dus, zorg dat je je verhaal paraat hebt.